اخبار طلا

افزایش قیمت طلا با توجه به افشای داده‌های جدید از بازار کار

معاملات آتی طلا منجر به افزایش قدرتمندی در روز جدید بازار شدند

افزایش قیمت طلا با توجه به افشای داده‌های جدید از بازار کار

نیویورک (29 اوت) معاملات آتی طلا دیروز با افزایش قوی به مبلغ 18.70 دلار منجر شد و قرارداد آتی دسامبر فعال‌ترین قرارداد به مبلغ 1965.60 دلار رسید. افزایش‌های روز گذشته ناشی از انتشار داده‌ها که کاهش اعتماد مصرف‌کننده‌ها در ایالات متحده و نیز شغل‌های خالی را نشان می‌دهد، بود. این انتقال منجر به ضعف شدید دلار و کاهش نرخ بازدهی در اوراق خزانه‌ای ایالات متحده شد.

تبلیغات

با این حال، نکته مهم این است که سخنرانی اخیر پاول در سمپوزیوم اقتصادی در جکسون هول وایومینگ نشان داد که بازار کاری تنگ‌تر چالش‌هایی را برای مقابله با تورم ایجاد کرده است. چالش‌های تورم بالا و بازار کار تنگ‌تر با هم نشان می‌دهند که فشارهای تورمی برای مدت زمانی بیشتری نسبت به پیش‌بینی‌های قبلی بالا می‌ماند.

سخنرانی رئیس فدرال، گزینه‌هایی برای افزایش نرخ به جدول رزرو فدرال باقی گذاشت. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهد تعداد شغل‌های خالی کاهش یافته است و منجر به افتراق شرکت‌کنندگان بازار شده و فرضیه این است که فدرال ادامه دادن به افزایش نرخ‌ها را ندارد. این فرضیه با فرضیه‌هایی که پس از سخنرانی پاول در پنج‌شنبه گذشته شکل گرفته است، بسیار متفاوت است.

دلار در معامله روز گذشته تقریباً 0.50٪ از دست داد که این امر منجر به افزایش اساسی در بازار فلز گرانبها شد و تا پایان معاملات  قراردادهای آتی طلا را 0.9٪ بالاتر برد.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر داده‌های جدید درباره تورم هستند که در امروز چهارشنبه، 31 اوت، با انتشار شاخص قیمت مصرف شخصی (PCE) ارائه می‌شود. این مورد توسط گزارش مشاغل حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه، 1 سپتامبر، تعقیب می‌شود.

بیشتر بخوانید:بورس چیست

منبع: gold-eagle.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا