اخبار طلا

تاثیر قیمت تتر بر بازار طلا و سکه/ دلار در حال ریزش یا صعود؟

در روز گذشته، دلار در بازار تهران در بازه ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. این در حالی است که از نیمه تیر ماه به بعد، این ارز در سطح قیمتی کمتر از ۵۰ هزار تومان مانده و نوسان آن کاهش یافته است. در معاملات شبانه، دلار به قیمت ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد.

تبلیغات

بعضی از کارشناسان بازار اعتقاد دارند که اگر دلار امروز در هرات بالاتر از سطح مقاومت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان قرار بگیرد، مقاومت بعدی آن در حدود ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود. آن‌ها می‌گویند که اگر این سطح شکسته شود، ممکن است دلار در بازار تهران قدرت بیشتری پیدا کند. این در حالی است که برخی دیگر فکر می‌کنند که بازارساز دست پر از دلار نفتی شده و ممکن است جلوی رشد دلار را بگیرد.

قیمت تتر نیز در روز گذشته افزایش یافت و از ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. برخی از تحلیلگران معتقدند که این رشد می‌تواند بر روی بازار طلا و سکه تأثیر داشته باشد.

بازار طلا و سکه نیز در روند نزولی قرار دارند. درهم به حمایت ۱۳ هزار و ۶۳۰ تومان رسیده است و اگر کاهش خود را ادامه دهد، حمایت بعدی آن در حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. برای صعود درهم، باید سطح مقاومت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان را شکسته و بالاتر از ۱۴ هزار تومان قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا