اخبار بورس

افزایش سرمایه در شرکت نورد الومینیوم؛ راهی به سوی توسعه و تحول

هیئت مدیره گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم پیشنهاد افزایش سرمایه خود را به نسبت ۵۰ درصد ارائه داده است. این پیشنهاد در تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۲ در سامانه کدال منتشر شده است. سرمایه فعلی این شرکت برابر با سه هزار و ۳۹۱ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال می‌باشد. انجام این افزایش سرمایه، سرمایه شرکت به مبلغ پنج هزار و ۸۷ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

تبلیغات

پیشنهاد افزایش سرمایه به مبلغ یک هزار و ۶۹۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال، از محل سود انباشته گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم به دست آمده است. هیئت مدیره شرکت فنوال این پیشنهاد را با هدف تکمیل طرح‌های توسعه و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات جهت تولید محصولات جدید، ارائه داده است.

آخرین افزایش سرمایه گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم در تاریخ یکم آذر ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید. این افزایش سرمایه به نسبت ۴۰۰ درصد و از محل سود انباشته انجام شد. با انجام آخرین افزایش سرمایه، سرمایه این شرکت از ۶۷۸ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال به سه هزار و ۳۹۱ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال افزایش یافت. در این افزایش سرمایه، هدف اصلی شرکت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات بوده است.

گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم تاکنون در ۱۱ مرحله افزایش سرمایه، سرمایه خود را به سطح کنونی رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا