اخبار بیمه

ارزیابی 5 سال متوالی شرکت بیمه تعاون توسط بیمه مرکزی

بیمه مرکزی به عنوان بخشی از اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، برای پنجمین سال متوالی توانگری مالی شرکت بیمه تعاون را در سطح یک ارزیابی کرد. بر اساس این ارزیابی، توانگری مالی شرکت بیمه تعاون برای سال ۱۴۰۲ معادل ۱۴۹ درصد اعلام شده است.

تبلیغات

ارزیابی انجام شده توسط بیمه مرکزی نشان می‌دهد که شرکت بیمه تعاون در این سال‌های پنجه پی در مسیری پایدار و با ثبات قرار داشته و توانایی لازم برای تعهدات خود در قبال بیمه‌گذاران و صاحبان حقوق آنها را دارد. این موضوع به نوعی از تاثیر مثبتی بر حضور و مشارکت شرکت در فرآیندهای مناقصات و فرایندهای مرتبط با بیمه‌گذاران در اختیار می‌گذارد.

نسبت سطح توانگری برای شرکت‌ها در بازه ۱۲۰ تا ۱۸۰ قرار گرفته و نمایانگر فعالیت و توانایی آنها در مواجهه با ریسک‌های مرتبط با فعالیت‌های بیمه می‌باشد. شرکت بیمه تعاون با نسبت ۱۴۹ درصد توانگری مالی، در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته و این ارزیابی نیز تاییدی بر توانایی و عملکرد مثبت این شرکت است.

مهم است بدانیم که از سال ۱۳۹۷ تاکنون، شرکت بیمه تعاون به دست‌آوردن سطح یک توانگری مالی پیشرفته و این تلاش‌ها به وسیله مدیرعامل جدید، یونس مظلومی، انجام گرفته است. این تحول و بهبود مداوم در وضعیت مالی شرکت به تایید و تأییدی برای سیاست‌ها و راهبردهای موفقیت‌آمیز این شرکت تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا