اخبار بورس

عرضه اولیه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا در بازار سرمایه

عرضه اولیه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا در بازار سرمایه

در تاریخ ۲۸ تیرماه، شرکت صبا فولاد خلیج فارس عرضه اولیه سهام خود را با نماد فصبا در بازار سرمایه انجام داد. این عرضه شامل ۵۵ میلیون سهم بوده و حداکثر تعداد سهامی که هر کد معاملاتی می‌تواند خریداری کند، ۲ میلیون سهم بوده است. قیمت ارزش گذاری برای هر سهم ۳۲.۸۲۹ ریال بوده است. همچنین در مرحله دوم عرضه، ۱۵۰ سهم به هر شخص حقیقی و حقوقی عرضه گردید.

تبلیغات

پس از اتمام عرضه اولیه، نماد فصبا متوقف شده و انتظار می‌رفت که روند افزایش سرمایه شرکت از محل آورده نقدی سهامداران با قیمت کشف شده در تاریخ ۲۸ تیرماه آغاز شود.

همچنین شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده دعوت‌نامه صادر کرده است که در تاریخ ۵ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. در این مجمع، مسائلی از جمله افزایش سرمایه، تغییر موضوع فعالیت، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و موارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از صدور مجوز افزایش سرمایه توسط سازمان بورس و پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده، پذیره‌نویسی فصباح به منظور تامین مالی برای طرح توسعه انجام خواهد شد. سپس افزایش سرمایه ثبت می‌شود و نماد فصباح به فصبا تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:مقایسه بورس و ارز دیجیتالکدام سهام بورس را بخریم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا