اخبار بورس

رشد ۴۰ درصدی درآمد اوراق بدهی بانک پارسیان در ماه مرداد ۱۴۰۲

رشد ۴۰ درصدی درآمد اوراق بدهی بانک پارسیان در ماه مرداد ۱۴۰۲

در ماه مرداد ۱۴۰۲، درآمد عملیاتی بانک پارسیان به میزان ۱۷ هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال رسید که نسبت به ماه مرداد ۱۴۰۱، با یک رشد ۳۴ درصدی همراه بود. در ماه تیر ۱۴۰۱، این بانک درآمدی معادل با ۱۷ هزار و ۴۳۶ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال کسب کرده بود.

تبلیغات

از کل درآمد عملیاتی بانک پارسیان در ماه مرداد سال جاری، ۷۳ درصد به درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی اختصاص داشت. در ماه تیر ۱۴۰۲، ۷۸ درصد از کل درآمد عملیاتی این بانک و در ماه مرداد ۱۴۰۱، ۸۳ درصد از آن به درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی مربوط می‌شد.

درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی بانک پارسیان در ماه مرداد سال جاری به مبلغ ۱۲ هزار و ۷۱۱ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال افزایش یافت که نسبت به ماه مرداد ۱۴۰۱ با یک افزایش ۱۷ درصدی همراه بود. در ماه تیر ۱۴۰۲، درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی این بانک به مبلغ ۱۳ هزار و ۶۷۷ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال بود که با کاهشی هفت درصدی همراه شد.

در ماه مرداد سال جاری، سه درصد از درآمد محقق شده بانک پارسیان به درآمد حاصل از سپرده‌گذاری اختصاص داشت و دو درصد از درآمد عملیاتی بانک به درآمد حاصل از سپرده‌گذاری‌ها اختصاص یافت. در ماه مرداد ۱۴۰۲، درآمد حاصل از سپرده‌گذاری‌های بانک پارسیان با کاهشی ۴۴ درصدی به ۳۲۰ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال رسید که نسبت به ماه تیر ۱۴۰۱، با افزایشی ۴۰۱ درصدی همراه بود.

در ماه مرداد سال جاری، درآمد حاصل از اوراق بدهی بانک پارسیان به مبلغ ۷۲۹ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال افزایش یافت و با رشد ۴۰ درصدی نسبت به ماه مرداد ۱۴۰۱، به این میزان افزایش یافت. در ماه تیر ۱۴۰۲، درآمد حاصل از اوراق بدهی بانک به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال رسید که با کاهشی ۱۲ درصدی نسبت به ماه مرداد سال جاری همراه بود.

درآمد حاصل از کارمزدهای بانک پارسیان در ماه مرداد سال جاری به مبلغ سه هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال افزایش یافت و با رشد ۵۷ درصدی نسبت به ماه تیر ۱۴۰۲، به این مقدار افزایش یافت. همچنین در ماه مرداد ۱۴۰۱، درآمد حاصل از کارمزدهای این بانک به مبلغ دو هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال بود و با رشدی ۱۲۹ درصدی نسبت به ماه مرداد سال جاری افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:بورس چیستمعرفی انواع اوراق بهادار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا