اخبار بورس

تعلیق موقت ۱۱ نماد و یک بانک در بازار سهام

در آغاز معاملات روز سوم از هفته، تعداد ۱۱ نماد شرکت بورسی و فرابورسی به صورت موقت از معاملات بازار سهام خارج شدند. به علاوه، یک بانک نیز مورد تعلیق قرار گرفت و از سه سهم نیز گره معاملاتی برداشته شد.

تبلیغات

در ادامه، تعدادی از نمادهای مشمول رفع گره معاملاتی شامل “وسنا”، “کورز” و “بتک” که در روزهای پیش تر با صف فروش مواجه بودند، امروز از این محدودیت رها شدند و معاملات آنها از سر گرفته می‌شود. همچنین، بازارگردانی سهام شرکت “فرانسوز یزد” از امروز در بازار دوم فرابورس آغاز می‌شود.

در پی اعلام این تغییرات، تعداد ۴۱ مورد ابطال معاملات از سوی شرکت‌های بورسی و فرابورسی گزارش شده است. این ابطال‌ها شامل معاملات روز قبل مربوط به نمادهای مختلفی از جمله “پتروشیمی غدیر”، “شیشه همدان”، “گروه توسعه مالی مهرآیندگان”، “پتروشیمی پردیس”، “سرمایه‌گذاری غدیر” و سایر نمادهای بورسی و فرابورسی می‌باشد.

علاوه بر این، در راستای اصلاح و تنظیم وضعیت نمادهای مختلف، تعلیق موقت نماد “بانک صادرات” به منظور بررسی وضعیت اطلاعاتی تا تاریخ ۱۲ شهریور اعلام شده است.

در پایان، معاملات برخی از نمادها به دلیل اتخاذ تصمیمات مختلف نیز به صورت موقت متوقف شده‌اند که این نمادها شامل “گروه صنایع بهشهر”، “بانک دی”، “ایران یاسا تایر” و “رابر” هستند و این تعلیق‌ها برای مدت یک ساعت یا یک روز کاری اعلام گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا