اخبار بورس

افت سهام عدالت و شاخص‌های بازار سهام

بازار سهام پس از شروع سردی که در آغاز دومین هفته مردادماه داشت، امروز نیز با افت شاخص‌های بازار، همچنین افت سهام عدالت آغاز شد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران و شاخص هم وزن بزرگترین ریزش مرداد ماه را ثبت کردند.

تبلیغات

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز، یکشنبه هشتم مرداد ۱۴۰۲،  ۲۹ هزار و ۸۰ واحد نسبت به روز کاری قبلی کاهش یافت و به سطح یک میلیون و ۹۷۶ هزار و ۶۷۵ واحد رسید. همچنین، شاخص هم وزن بورس نیز  ۱۳ هزار و ۷۸۱ واحد کاهش یافت و در رقم ۶۹۷ هزار و ۴۴۱ واحدی قرار گرفت.

در امروز، نماد‌های فارس، شپنا، شبندر، وبملت و فولاد نماد‌هایی با رنگ قرمز  و عملکرد منفی بودند. این نمادها بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند. از طرف دیگر، نماد‌های زکوثر، سصف‌ها و ملت از نماد‌های سبز رنگ بودند که تأثیر مثبتی بر شاخص داشتند.

سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت نیز با افت زیادی همراه بود. ارزش این سهام  کاهش  ۱۹۹ هزار و ۲۴۸ تومانی داشت، که معادل ۱.۴ درصد است. ارزش سهام عدالت، امروز به ۱۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۱۷۱ تومان رسید. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع،  ۶۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به مقدار ۸ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۹۰۲ ارزش دارد.

ارزش سبد سهام عدالت
ارزش سبد سهام عدالت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا