آغاز عرضه بلاکچین همسترکمبات
به گزارش مالی خبر، Hamster Kombat، یک بازی محبوب و پرطرفدار که بر پایه تلگرام است، اعلام کرد که قصد دارد یک شبکه لایه 2 در شبکه باز (TON) راه اندازی کند.
این پیشروی به تلاش برای جیغ جامعه در حمایت از تشکیل یک بلاکچین منحصر به فرد برای گسترش استفاده از توکن همستر کمبت (HMSTR) میپردازد.
همستر کمبت شبکه بلاک چین خود را راه اندازی می کند
با توجه به گزارشات شبکه Hamster، بلاکچین آتی به عنوان ستون اصلی اکوسیستم گسترده همسترورس شناخته شده است. توسعه دهندگان اظهار کردهاند که کار بر روی این شبکه در حال اجرا میباشد.
در هفتههای آینده، تیم قصد دارد یک برنامه ریزی دقیق و استراتژی منسجم را به DAO ارائه دهد، به منظور بهبود موقعیت بازی Hamster Kombat در حوزه غیرمتمرکز.
“رای گیری درباره پیشنهاد دوم به پایان رسید! جامعه DAO اعلام کرده است: بلاکچین Hamster L2 بر اساس TON (شبکه ابری تلگرام) ایجاد خواهد شد! ما به جامعه خود، بزرگترین جامعه وب 3 در جهان، با ارائه زیرساخت تکنولوژیک مورد نیاز، خدمات ارائه خواهیم داد.» این پروژه در X (توییتر پیشین) منتشر شد.
انجمن همستر کمبت در گذشته از ابتکارات برجسته، از جمله برگزاری رویدادهای با جوایز یک میلیارد دلاری برای دارندگان توکن، حمایت کرده است. این تصمیمات نشان دهنده اشتیاق رو به افزایش برای گسترش پلتفرم و همچنین تمایلات گسترده تر آن به بازیهای مبتنی بر بلاکچین میباشد.
بازیهای در حال کاهش برای کسب درآمد ضربه بزنید
بعد از انجام تبلیغات اولیه در فصلهای دوم و سوم امسال، بازیهای «تپ برای به دست آوردن درآمد» در پلتفرم تلگرام در طول چند ماه گذشته شاهد کاهش علاقهمندیها بودهاند. طبق آخرین گزارشها، علاقه به این نوع بازیها از ژوئن تا دسامبر 2024 به میزان نزدیک به 80 درصد کاهش یافته است.
این مساله نیز در زنجیره فعالیت TON قابل مشاهده است. اطلاعات نشان می دهد که تعداد کیف پولهای فعال ماهانه از اکتبر تاکنون به نزدیک 50 درصد کاهش یافته است.
در سال 2024، همستر کامبت به عنوان یک پدیدهی موفق شناخته شد. همچنین، برنامههای یکپارچهسازی NFT آن باعث افزایش 400 درصدی فعالیت NFT در تلگرام در ماه اکتبر شد.
اما پس از یک airdrop ناموفق، این پلتفرم با کاهش چشمگیری در تعداد کاربران و ارزش توکن مواجه شد. در مدت سه ماه، تعداد کاربران آن از ۳۰۰ میلیون به ۴۱ میلیون کاهش یافت و توکن HMSTR تقریبا ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.
در ماه نوامبر، تیم عرضه فصل دوم بازی را اعلام کرد که افزایش دهنده اصلاحات گیمپلی است. این تغییرات به بازیکنان فرصت میدهد تا استودیوهای بازی مجازی را مدیریت کرده، فضاهای سفارشی ایجاد کنند، اعضای تیم را استخدام کرده و آزمایشهای مختلف را اجرا کنند که تأثیرات قابل توجهی در دینامیک بازی دارد.
با این وجود، علاقه به بازیهای «تاپ برای کسب درآمد» به دلیل عدم کاربرد و تکراری بودن گیمپلی آنها همچنان در حال کاهش است. جالب است که ببینیم آیا کاربران پس از به راهاندازی شبکه L2 جدید، علاقهای دوباره به همستر کامبت پیدا میکنند یا نه.
منبع: beincrypto. com
نظرات کاربران